15 Şubat 2007 Perşembe

sefgililier gununuz kutlu olsunn?D

Yok burada saatler o kadar geri degil, biliyorum sevgililer gununun dun oldugunu:) Dun yasanan teknik bir sorun sebebiyle bugune sarkmis bulunuyor anlayacaginiz. Yoksa nasil olsa beni ilgilendirmiyor yaw, banane, yer vermem blogumda bu gune saplantisiyla inanin hic mi hiiiic alakasi yok:)

sozu uzatmayim, hepinizin gecmis sefgililer gununuzu kutlarim:) emine hanimciim dun bir mail gondermis, cok begendim, biraz calinti olacak ama bu bolumde ona da yer vermek istiyorum:P

Sevgilisi olanin olmayanin,
Olup da yok gibi olanin,
Yok da var gibi olanin,
Olmayip çok isteyenin,
Oluyo da n'oluyo diyenin,
Oldugu için çok mutlu olanin,
Olmadigi için çok mutlu olanin,
Onsuz olamayanin,
Onunla hiç olamayanin,
Her seye ragmen yüreginde her daim aska yer olanin…

Kisacasi herkesin (gecmis) sevgililer günü kutlu olsun :))

siz bunu okuyadurun, benim de birden aklima bir sarki geldi, nedense artik, hayirdir insAllah:D

"..haydi guzelim, seker ezelim, bu seneeeee de bekar gezeliiimmmmm, bu seneee de bekar gezelim"

:P :D :O

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?