7 Şubat 2007 Çarşamba

Romeo ve Juliet...ve sonrası

6 Şubat Salı akşamı Norton Auditorium'da 'Romeo ve Juliet'in oyunu vardı. "Aquila Theatre Company" (www.aquilatheatre.com) adında Londra merkezli, İngiliz ve Amerikalı tiyatro sanatçılarından oluşan ve klasik drama eserlerini sahneleyen gezici bir tiyatro sergiledi oyunu. Shakespeare'in asıl metnine oldukça sadık kaldıkları, kanımca başarılı bir performanstı. Oyunu 2si bayan 6 sanatçı sergiledi. Bu grupla ilgili olarak ve daha önce hiç karşılaşmadığım şekilde, kimin hangi rolü oynayacağını oyunun başında, rollerin yazılı olduğu kura torbasından, seyirciler belirledi. Yani Romeo'yu bir bayan ya da Juliet'i de bir erkek oynayabilirdi, aynı şekilde her iki rolü de bayan ve daha korkuncu ve komiği :) her iki rol de erkekler tarafından oynanabilirdi:P Tabii o zaman oyun trajedi olmaktan çıkar, muhtemelen komediye dönerdi:D Neyse ki, roller cinsiyetlere uygun dağıldı:)

Burada her hafta mutlaka bir-iki sınavım ya da quizim oluyor, bu yüzden dersleri biriktirmeden haftasında çalışmakta fayda var, bu şekilde en azından ertesi gün mesela İstatistikten sınavım olsa da:) tiyatro izlemeye gidebiliyorum:P Bu arada bu sabahki İstatistik sınavım da A.Ş. iyi geçti.

Yurda dönünce de saat 7 gibi arkadaşlarla akşam yemeğine dışarı çıktık. Yurdun mutfağında ocak iki gündür bozuk ne yazık ki..Bu yüzden yemek işimi dışarda halletmem gerekiyor. Neyse ki her gün kampüste yiyebileceğim farklı bir şey keşfediyorum:) Bu ay biraz kilo vermişim galiba, onları en kısa zamanda almam lazım, insanın bazı eteklerinin belinden dönmesi biraz sinir bir şey çünkü:P Bu ay kilo vereceğimi bekliyordum ortama alışana kadar zaten, neyse ki yemek düzenim iyice oturdu.

Bu akşam Olive Garden (Zeytin Bahçesi) adında bir İtalyan Restorantına gittik. İtalyan Restoranlarını seviyorum:) bizim damak tadımıza diğer kültürlerden daha yakın geliyor ne de olsa (tabii lübnan mutfağından sonra;P ) Aşağıda ordan bir fotoğraf var. Burada yakın arkadaşlarımdan biri Charmy -uzun saçlı kız- Aynı zamanda aynı katta kalıyoruz yurtta. Okulda da tanıştığım ilk kişi ayrıca. O da benim gibi MBA öğrencisi. Pakistanlı bir nişanlısı var. Onun vesilesiyle zaten Müslüman olmuş yakın zamanda. Hala öğrenme aşamasında tabii, zaman zaman bana sorular soruyor, elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. İyi anlaşıyoruz:) Charmy sayesinde burada tanıştığım Hintli öğrencilerin sayısı da haylilen artıyor. Fotoğraftaki diğer kişiler de Hintli.



Bu arada -biraz daldan dala atlıyorum ama;P- burada kimse benim MBA öğrencisi olduğumu anlamıyor, lisans eğitimi için geldiğimi zannediyorlar. 83lü olduğumu söyleyince şaşırıyorlar:) Bugün Marketing dersinde Amerikalı arkadaşlar da beni küçük zannediyorlarmış. Hatta bir tanesi abartarak 18-19 falansındır diye düşünmüştüm dedi. Yok daha neler:) çıtırlık safhasını geçeli baya oluyor, almıyım:D İnş. ileriki yaşlarımda da bunları duyarım ne deyim:) (Tabii 18-19 kısmını değil!!;P )

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?