21 Şubat 2007 Çarşamba

bir rokete bindim, uzaya gittim, uzaylilar bana 'hey uzayli, korkma, biz senin dostunuz' dediler!!:O:/ :P

Gecen hafta cuma gunu okul Kis tatiline (winter break) girmisti, haftasonu ile birlikte 3 gunluk bir tatildi. Burada bursla okuyan bazi uluslararasi ogrencilerin bagli oldugu organiozasyon da Huntsville'deki Roket Merkezi'ne bir gezi duzenledi. Arkadaslarin daveti uzerine ben de kafileye katildim. Burada Sozan, Mounia, Hend bu bursa dahil arkadaslar. Bu bursu merak edip, sormustum bir keresinde. Amerikan hukumetinin OrtaDogu ulkerine mensup ogrencilere sagladigi bir bursmus. Fas, Misir, Irak, Filistin, ayrica Hindistan da bu bursa uygun ulkeler arasinda. Iyi bir sey tabii, ama bu "karsiliksiz yardimin" arkasinda Amerikanin bu stratejik ulkelerdeki gencler arasinda Amerikan hayranligini ve sevgisini yayma dusuncesi var mi diye dusunmekten de edemiyor insan. Gelen burslu ogrencilerin coguna baktigimda da bunda aslinda basarili olduklarini gorebiliyorum. Ama kesinlikle ogrenciler icin super bir sey o ayri:D Aslinda bizim ulke Orta Dogu ulkesi de sayilir yahu, nasil olsa biz yerine gore bi Avrupali oluyoruz, bi Asyali, simdi de Orta Dogulu oluverelim, nolurdu sanki:D

Neyse, bir onceki gece Huntsville'i gece gormustum, bir de gunduz gozuyle goreyim dedim anlayacaginiz. Asagida o gune ait resimler var.

Bu arada roket merkezinin pek ilgimi cektigini soyleyemem, teleskopla uzaya bakabilseydik, o baska:D Ama yine de sergilenelerden olmasa da, kendi cizdigimiz senaryolarla kesinlikle cok eglendisimizi soyleyebilirim:D Nasil mi? Buyrun fotograflar..

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?