11 Şubat 2007 Pazar

kalktim, sana kek yaktim!!..:P

Cirptim cirptim, karistirdim
kendimi onla yaristirdiiimmm
ellerimleee,
sana kek yaktimm:)

4 gunder yurdun mutfagindaki ocak bozuk, yenisini getirdiler ama bir turlu baglayamadilar:( dolayisiyla, birkac gundur disaridan yiyorum. Mutfakta sadece microdalga calisiyor. Bu alet pilavdan cay demelemeye kadar her seyi yapabiliyor madem deyip (bkz. gozlemlerim) ben de kek yapayim bari dedim. Wal-marttan havuclu kek harci almistim :P (simdi kim ugrasacak tum malzemeleri kartistir filan, zaten mikserim de yok:) ) onu bir guzel yumurta, su ve yagla kartistirdim, karistirdim, karistirdim..Sonra hoop mikrodalgaya. Buraya kadar her sey normaldi, her sey planim dahilinde ilerliyordu. Taa ki, o ugursuz ana kadar:) mikrodalganin saatini 15 dakikaya ayarladim. E, normal firinda bi yarim saat gerektirdigine gore (bkz. ablaciimin yaptigi kekler) mikrodalgada herhalde 15 dakikada yapar dedim. Tam 15 dakika sonra kapagi actim, bi baktim, guzelim kekimden dumanlar yukseliyor. Ve ne yazik ki, bu dumanlar kekimin sicak ve taze olmasindan kaynaklanmiyormus:( catalla kekin ustune bastirinca icerden poff diye dumanlar cikiyordu:D Guler misin aglar misin:) once soyle bi uzun uzuuun baktim, sonra sinir oldum, sonra guldum, en sonunda da ac kaldim anlayacaginiz:)
Yalniz ilginctir, benim gibi kek yakabilen var midir acaba? Normalde insanlar kekin tabanini yakar, ben ise nevi sahsima munhasir ben, kekin icini yakmayi basarmisim. Ama hep su mikrodalganin sucu, insan, pardon alet, 5 dakikada mi yapar keki canim? Kek dedigin soyle yarim saatte olur, her 5 dakikada gider, camindan bakarsin ne alemde, gelismeler ne durumda diye. Degil mi yani??:) Ama yine de hakkimi yemeyim, kekcagizimin yanmayan kisminin (ki bu %5'ine falan tekabul ediyordu zannedersem:P) tadi gayet guzeldi, yine de ellerime saglik..

Cirptim cirptim, karistirdim
kendimi onla yaristirdiiimmm
ellerimleee,
kalktim, sana kek yaktimm:)

:P

not: size saheserimin resmini gostermek isterdim, ama suc mahalinde suc delillerini ortbas etmek daha mantikli geldi o an:P (bkz.suclu psikolojisi)Hemen akabinde de dumani tuten mutfagi yavastan yavastan terkettim zaten.

not2: bu olay bana nedense, super becerimi sergileyen bir diger animi hatirlatti: kurabiyeleri cevirmek deyimi bilmem size tanidik geliyor mu??:P

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?