23 Mart 2007 Cuma

hmm, simdiden portakallarin kokusunu aliyorum:)

Bugun okul bahar tatiline giriyor. 15 dk sonra ekonomi testim var. Yani son dakikaya kadar sabrimizi deniyorlar sanki:) neyse 1 saat kadar sonra ozgurum:D

Saat 5 gibi de yurttan cikisimi alip, Floridaya dogru yola cikacagiz. Mounia (Fas) ve Hend (Misir) ile birlikte gidiyoruz. 10 saat surecek bir yolculuk olacak tahmini:) araba kiraliyoruz. Kizlarin Orlandoya giden arkadaslari minibus kiralamislar, onlara dahil olduk. Eh ne yaparsiniz, ogrenci hali, ucak kimmm, biz kim:P:))) fena da olmaz hani, hem daha eglenceli, hem de yol anilarimiz olur en azindan:D

Cumartesi gunune kadar orada kalmayi planliyoruz, otelde rezervasyonumuzu yaptirdik. Belki Orlando'ya kadar gitmisken biraz daha guneye iner, Miami'de Sibel Cani ziyaret ederim:D

Bu degisiklik bana iyi gelecek ins:) valizimi hazirlarken bile mutlu oldum:D size bol bol foto gonderirim sonra.

:)Portakal diyari oldugu icin portakal da getirmek isterdim ama size gelene kadar siz onu portakal suyu niyetine icersiniz malum:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

way way özgür kız seni:)
yanında olmak wardı..
hoplaya zıplaya gıderdık emınım:)
ıyı tatıller canımm..
kubra bayraktar..

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?