3 Nisan 2007 Salı

tekrar merhaba:)

Sehir disinda oldugum icin bir suredir yazilarima ara vermistim, ama bir suru haber ve fotografla geri dondum:) Uzun suredir eglenmedigim kadar eglendim bu bir haftalik tatilde, ustelik fazlasiyla da kahkahayla guldum:P

Cuma aksami malumunuz Orlando'ya gitmek uzere yola cikmistik, molalarla yaklasik 12 saatlik bir yolculuktan sonra da otelimize vardik. Ondan sonra Disney World, Orlando sehir merkezi ve Universal Studios'ta eglenceli, adrenalin dolu:) bir hafta gecirdim. Ve sunu bir kere daha gordum ki ben hizi ve yuksekte olmayi cok seviyorum. Asagidaki ifademden bunu anlayabilirsiniz:)

Pazartesi de okul tekrar basladi, hizli bir giris yaptik, yarin sinavim var. Tatili size yaziyla degil, fotograflarla anlatmak istiyorum, bu yuzden bu yazimi burda bitiriyorum. Detaylar icin persembe gununu beklemeniz gerekecek :P

Simdilik iyi oldugumu ve her seyin yolunda oldugunu bilin:)

Unutmadan herkesin gecmis Mevlid Kandilini de kutlarim. Ne yazik ki kandil oldugunu Cumartesi gunu maillerime bakabilince ogrendim:( Tum dini gunleri takvimime kaydedicem ki bir daha atlamayim, burada benim icin cok cok daha fazla onemliler cunku:) (reyyanun maili unutma sakin:P)

Tekrar merhabalar:D ve selamlar...

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?