5 Mart 2007 Pazartesi

8 no'lu grup

Yok, bu bir film adı değil tabii ki:) Management (Yönetim) dersinde birlikte sunum yaptığımız grubumun adı:) Bu derstte adından da anlaşılacağı üzere bir organizasyonun, firmanın nasıl idare edilmesi gerektiğini öğreniyoruz. Yapmamız gerekenler arasında bir de grup prezentasyonu vardı. Toplamda 8 grup var sınıfta ve ben 8. grubun üyesiyim. Grupta ikisi Amerikalı biri Japon üç çocuk daha var. Sunum konumuz Amerika'da çok yaygın bir yaz kampı organizasyonu olan YMCA adlı kuruluşun Central City şehrindeki şubesinin sıfırdan organizasyonunu oluşturmaktı. Sunumu yapanlar da bu şubenin İdare Meclisi üyeleri oluyor yani:P İdare Meclisi üyeleri olarak bize bırakılan geniş bir arazi, üzerinde birkaç bina, belli miktarda büyük ve küçük baş hayvan ve bir takım materyallerden yararlanarak misyonundan, aktivitelerine, bütçeden işe alımlara kadar komple bir organizasyon oluşturmamız istendi. Sunumumuzu da aslında sınıfa değil, organizasyonumuza yatırım yapmalarına ikna etmeye çalışacağımız olası yatırımcılara yapıyor olduk:)

Allahtan grup arkadaşlarımdan memnundum:) Herkes üzerine düşeni yaptı diyebilirim. Sunumda kullandığımız Powerpointi ben hazırladım, onu da siteme koyacaktım, ama PP dosya nasıl ekleniyor onu henuz keşfedemedim:P Senin hazırladığın bütçelerin eline kesinlikle su dökemese de Havva Abla:P yine de oldukça ayrıntılı hoş da bir bütçemiz vardı. Geçen hafta Cuma günü de kurada bizim grup çıktı. Sunuma özel Drew adındaki arkadaşın hazırlattığı Central City YMCA Camp logolu t-shirtlerimizle yaptık sunumu:) (grantuvalet giyinsek de fena olmazdı hani:P) Bence gayet başarılı bir sunumdu:) Ama kazanan henuz belli değil, size sonucu haber veririm ilerleyen günlerde inş.

Hoşçakalın..:D

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?