8 Mart 2007 Perşembe

kadınlar gününüz kutlu olsun:)

8 mart Dünya Kadınlar gününüz kutlu olsun (sitemden zannedersem sadece bayanlar haberdar olduğu için bunu rahatlıkla söyleyebilirim zannedersem:P)

Bugün okulda Japonların japon kaligrafi workshopu vardı. Japonların Nisan ayındaki geleneksel Sakura (kiraz ağacı) festivali yaklaştığı için bu aralar kendi geleneklerine ait aktivite ve programları oluyor. Bugün de meraklılarına japon kaligrafisini gösterdiler. Özel bir fırça ve mürekkeple yazıyorlar. Çok zevkliydi:) Aslında hat yazıyormuş gibi hissettim kendimi:) hep yapmak istemisimdir zaten hattı. Zaten denedim de aslında. Arapça harflerle ismimi yazmıştım, çok beğendiler, kendi adlarını da Arapça yazmamı istediler:D Yani karşılıklı bir kaligrafi eğitimi oldu anlayacağınız:)


Türkçesi: "Hayat güzeldir" En soldaki de benim ismim;)

Bunun dışında bugün güzel bir gündü:) çünkü bu sefer "kalktım, sana kek YAPTIM" diyebiliyorum:D Hatırlarsanız, bir önceki tecrübemde son fiil birazcık (!) farklıydı:P Ayrıca burada yoğurtlu-soslu kızartmalarım baya ünlendi:D ilk seferinde domates soslu-yoğurtlu patlıcan ve patates kızartması yapmıştım. Gelen istekler üzerine:P bugün de patatesli versiyonunu yaptım.

Şimdilik bu kadar.. Kendinize iyi bakın:)

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?