20 Mart 2007 Salı

biraz ordan biraz burdan, biraz benden...

Buraya geleli neredeyse 3 ay olacak. Allaha sukur bir sikintim yok...yok da:) bir seyler yine de eksik..Cok insan taniyorum Amerika'ya gelip, cok seven, burada kalmayi dusunen. Yurtdisina cikmayi, farkli ulkeler gormeyi oldum olasi istemisimdir, ama uzun sureli yasamayi hic dusunmedim. Buraya gelmeden once acaba diyordum kendi kendime, oraya gidince fikrim degisir mi, kalmayi ister miyim. :) Simdi bakiyorum da-- fikrim degismedigi icin mutluyum:)

Insan uzakta olunca bir seyler degisiyor. Mesela daha cok kadir kiymetini biliyorsunuz sahip olduklarinizin, bir de daha cok kendinizi dinliyorsunuz. Uzakta olmanin yan etkisiymis meger dusunme katsayinizin artmasi. Ne mi dusunuyorsunuz, her seyi:) belki dusunmemeniz gerektigi kadar. Ama su aninizdan daha cok gecmisi ve gelecegi, dedim ya, size aslinda pek de yarari olmayacak seyleri. Bu da uzerinize garip bir sukut perdesi ortuyor. Daha bir agirbasli oluyorsunuz, daha az kahkaha ile guluyorsunuz, daha bir simartilmak istiyorsunuz, belki hissetmediginiz kadar cok sevilmek istiyorsunuz. Bunun melankoli ya da depresyonla da ilgisi yok (merak etme annecim:P) sadece oylesine iste..

Bu satirlarimi okuyunca mutsuz oldugumu dusunmeyin sakin ama:) Kesinlikle mutsuz degilim, sadece eskisi kadar mutlu degilim o kadar. Bunun Amerika ile de alakasi yok aslinda, dunyanin en guzel yerine de gitsem boyle hissedecektim muhtemelen. Cunku ben Amerika'yi degil, aslinda, gecici oldugunu bildiginiz kalabaliklar icinde yalniz olmayi sevmedim. Ben uzakta olmayi degil ama yakinda olamamayi sevmedim. Ben zamanin gecmesini degil de, onu birlikte gecirememeyi sevmedim.

:) Burasinin benim gunlugum oldugunu soylemistim, her hissettigimi yazamazsam adi gunluk olmaz degil mi?:) Kendinize iyi bakin, ve yazdiklarimi da dert etmeyin sakin, yarin bambaska duygularla karsiniza cikabilirim cunku:)

selamlar, vildan

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım cok duygulandım..sankı benım agzımdan dokulmus bu yazdıkların...hep yanındayım tamammı..yoruldunda senı tasıyabılırm...
kübra bayraktar...

esperanza dedi ki...

kubusum sagol canim:) arada boyle gelgitlerim olur bilirsin) bu arada bak biraz kilo almis olabilirim:) tasiyabileceginden emin misin?:DDD

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?