1 Mart 2007 Perşembe

"ziller kimin için çalıyor?"

Hemingway "Çanlar kimin için çalıyor" demiş, ben bu sabah "bu ziller kimin için çalıyor?!!?" diye uyandım (uyandırıldım:P) Yurtta zaman zaman burada çalışanların birbirleriyle iletişimleri için zil çalıyorlar. İlk zamanlar çaldığı zaman bu durumu bilmediğimden kapı çalıyor zannedip, kapıyı açıyor, kimseyi halilen bulamıyordum. (zaten kapının zili de yok aslına bakarsanız:P) Ama bu sabah aralıksız iki dakika falan çalınca "temizlik elemanları niye çağrıldıkları yere gitmiyorlar yahu?" diye söylenmeyi bırakıp, farklı bir durum olduğunu uyku sersemi de olsam anlayabildim:P Meğerse tornado sireniymiş..Burada dün hava çok güzeldi, ama bugunun yağmurlu olacağını söylüyorlardı, nitekim şimdi hava nispeten açsa da sabahtan baya gokgurultulu yağmur yağıyordu. Sirenin nedeni de buraya komşu eyaletlerde tornadonun olmasıymış, ilk Missouri'yi vurmuş kasırga, maddi hasar varmış. Yetkililer de tornado yan eyaletlere doğru ilerleyebilir diye tedbir alınmasını istemiş. Bu yüzden sabah sireni duyunca ve ne olduğunu anlayınca iki kat aşağıya mutfağa indik, orada toplaştık:) zaten uykudan yeni kalkmışım, lenslerim de gözümde değil, ne olup ne bitiyor pek anlayamadım:) ama daha sonra odalarımıza geri döndük. Herhangi bir şey olursa tekrar sireni çalacaklarını söylediler. Şimdi de hava nispeten açıyor. Korkulacak bir şey yok yani Allahın izniyle. Bugün dersler de iptal halilen:) öğrenci milleti işte naparsınız, işin ucu okula dokununca mutlu olur:P (şimdi aklıma ömüşümün servisin gelmesine 5 dk. kala sabah pencereden bakarken, okulun tatil olması umuduyla, bu kar da niye yağmıyor ya, demesini hatırladım:D)

havalar nasıl olursa olsun, sizin gününüz güzel olsun;)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ablacım sana msn den ulaşamıyorum artık çnkü hacklendim :(
seni ekledim listeme ama bni kabul etmedin galiba yeni mail adresim zeynep-birsen@hotmail.com

bnde ömüş gibi bakıyorum kar yağsın diye ama bu küresel ısınma bütün tatil planlarını yok etti! bahar gibi maşallah hava :)
öpüyorum ablacım yeni adresimden görüşmek üzere ;)

esperanza dedi ki...

kim benim küçük kuşumu hacklemiş:D merak etme ben diğer adresini block ettim, yenisini de ekledim;)opuldun kocaman

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?