13 Aralık 2007 Perşembe

Saat sabah 6'ya geliyor. Kargalar kahvalti etmeye yakin ben..

..henuz uyumadim:) Bugun saat 2.30'da kalktigimi dusunursek, bu duruma cok sasirmamak gerekiyor tabii:P Belki de donemi bitirmenin rahatligi/rehaveti ile ilgilidir bu durum..Evet, biraz (!) uykucu oldugumu biliyorum, ama yok artik o kadar da degilim, yani ogleden sonra uyanacak kadar:) oyle miyim yoksa??:) Whateva' :D

Samira ve Bree ile birlikte bir baska film gecesiydi bu gece sozun ozu: acilisi "Shrek Christmas" ozel versiyonu ile yaptik, ardindan basrollerini Anthony Hopkins ve Ryan Gosling'in paylastigi "Fracture" ve onun da ardindan:) basrollerini yine Ryan Gosling ve Rachel McAdams'in paylastigi "The Notebook" geldi..Ama Shrek sadece 21 dakika surdu:) yani dusundugunuz kadar abartmadik:D


Bir dip not: "The Notebook"u izleme planimiz yoktu aslinda, ama Samira'nin Ryan Gosling hayranligini hatirlayacagi tuttu:) Bu arada tum film boyunca bu filmde oynayan Rachel McAdams'i baska hangi filmde gordugumu hatirlamaya calistim durdum..Oynadigi filmlere baktim, hicbirini izlememisim. Peki, neden bu kadar tanidik geliyor simasi, derken, aslinda Naz Elmas'a benzettigimi anladim:P Kizlara da diyorum, yok ya bu kiz burada yazilanlarin disinda baska bir filmde daha oynadi:)


***

Donemin son sinavi sali gunuydu..Bu donemi de bu sekilde bitirmis oldum:) Su ana kadar en cok zevk aldigim, mutlu oldugum ve bir o kadar da yogun oldugum bir donem oldu bu donem..Ben galiba yogun olunca mutlu olanlardanim:) bos kaldigim zaman gunum bosa geciyormus gibi hissediyorum, hatta tum gun boyunca yan gelip yatarsam sucluluk hissediyorum:) kendimle cok isim var benim galiba:D

Pazar gunu New York City'e gidiyorum ins..Kis tatilimi orada gecirecegim. Brooklyn'de yasayan bir Turk ailesi saolsunlar beni misafir edecekler..Ilknur Hanimin esi bu tatilde Turkiye'ye donuyor. Ben de Ilknur Hanim ve iki kizi ile birlikte kalacagim ins. Kendisiyle msn'de de konustuk zaten. Cok canayakin bir bayan..Ucagim Pazar sabah 7'de..O yuzden baya erken yola cikmamiz gerekiyor. Samira da tatilini NYC'de gecirecek, ama o kuzeyde farkli bir sehirde kalacak. Aralik'in son haftasi NYC'e gelmeyi planliyor.

Bugun alisverise cikacagiz, yanlarinda kalacagim aile icin hediye almak istiyorum. Burada bitirsem iyi olacak bu yuzden:)

Zaten sabah ezani da coktan okundu..:) tabii bilgisayarimda:)

Hoscakalin...

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?