22 Aralık 2007 Cumartesi

Cikolata tadinda New York turlari:P

Burada gunlerim dolu dolu geciyor:) Kendimi tam anlamiyla ozgur kiz hissediyorum:P Saka bir yana cidden kendimi daha bagimsiz hissediyorum. Ama bu hissin ardinda yatan nedeni de biliyorum: aslinda bu ozgurluk, ulasim ozgurlugunden kaynaklaniyor. Istedigim zaman, diledigim an bir yerlere gidebiliyor olmanin getirdigi ozgurluk/ bagimsizlik/ mutluluk hissi..okulun shuttle'na bagli kalmadan, ya da arabasi olan bir arkadas arayisina girmeden..Sozun ozu: aman bulundugunuz yerin toplu tasima sisteminden sikayetci olmayin..ben burada bizim iett otobuslerini bile aradigimi bilirim:)

Burda metro agi acayip gelismis..oyle ki ben babamin 20 sene once kullandigi haritayi kullanabiliyorum hala:) sadece bazi hatlarin adi degismis..o kadar..

Bu arada yarin burada 1 haftam dolmus oluyor. Zaman hizli geciyor :( e, halilen burda hizli gecmesi daha normal..Geldigimden bu yana sagolsun Ilknur Hanim beni yalniz birakmadi. Genelde beraber gezdik. Dun de Indiana'da bizi evinde agarlayan Samira'nin arkadasi Abdul ile bulustuk; Wall Street, West 4 Street ve 34. Street Empire State Building turu yaptik:) Zaten ilgili fotograflari blogumuzun foto kisminda bulabilirsiniz:)

Bugun de sabahtan Zeynep aradi. O da Singapur'daydi, yeni gelmis. Benim buraya geldigim gunun aksaminda Ilknur Hanim ve kizlarla birlikte buraya cok yakin Masal Cafe adinda isletmecisi Turk olan bir cafeye gitmistik. Orda bir baktim, yan masada Omer:) Megersem bu cafe, Turkler arasinda cok meshurmus..Omer soylemisti Zeynep'in Singapur'da oldugunu..Bu sabah da Zeynep aradi, onunla bulustuk. Beyza ve Irem adinda iki arkadas daha vardi. Onlar da Bogazici'nde okuyorlar. Gectigimiz donem Kansas State University'ye exchange ogrenci olark gelmisler. Sali gunu de Turkiye'ye donuyorlamis. 4'umuz Max Brenner Chocolate (http://www.maxbrenner.com)/ da oturup hayatimda yedigim en guzel cikolatali tatlilar esliginde sohbet ettik. (Yani abartmis da olabilirim, belki daha guzellerini yemisimdir, ama gercekten superdi tatlari, mmm:P)








Sonra da kizlarla cadde boyu yuruduk. Cok guzel incik boncuk aldim:) bakin:


Saat 8 gibi de eve geldim. Dun eve gelmem 12'yi bulmustu:P Ama burasi gordugum kadariyla gayet guvenli. Kalabaliktan zarar gelmez derler ya o hesap iste zannedersem:)


Bugun ile ilgili fotolari da album yerine buraya koyuyorum. Hoscakalinn..






2 yorum:

ZEYNEP dedi ki...

selamlar efendim...
yazida konusu gecen sahsiyetlerden birisi olarak bir yorum yazayim dedim :))
that was a pleasure and very nice to taste the chocalate delight with you sweetie!
ooops no american readers?
sana aslinda biz bi is bulsak buralarda canim, daha mutlu olucan anlasilan... e ama haklisin, istanbula alisan insani ancak new york paklar vesselam :)))
muhabbetleeee...

esperanza dedi ki...

:))) aa, sasirdimmm (bkz. sahika)
net dunyasi kucuk walla:)
ama dedigin dogru hakkaten, istanbul'dan sonra amerika'da nyc pakliyormus adami...
tekrar o gun icin tsk ederim cnmcm,

bu arada yeni bir grup kurmayi dusunuyorum: "Istanbul'a da Max Brenner Cikolata" acilsin:D Desteklersin artik..

kendine cok iyi bak:))

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?