16 Aralık 2007 Pazar

havaalani tecrubeleri..3

Saat 9 civari transit gececegim Atlanta'ya ucagim indi..Bol inisli kalkisli, adrenalinli:) bir yolculuk oldu..Pilotumuz gayet hizli bir pilottu sagolsun:) Ama, benim canima minnet -ben ucagin hava boslugunu dusup heyecan yasamayi isteyebilenlerdenim birazcik:P

Yalniz, ilginctir, bu zamana kadar ucaga bircok kez bindim, ama nedense ucak inise gectiginde pilotun gaza bastigi dikatimden kacmis:O Pilot, piste nasil yumusak (!) bir inis yapacak merak etmedim degil hani:) Sonuc: eglenceli bir bir saatlik ucustan sonra NY, La Guardia Havaalanina dogru ikinci ucagima binecegim.

p.s. Bundan onceki postumda havadan bulut fotograflari cekimi yapip, blogumda yayinlamistim, hatirlarsiniz..Bu sefer de ucak yolculugunun bir diger sevdigim yani olan "Semalar arasi transfer" adini verdigim super olayi kameraya aldim. Bloguma video kaydetmekte ne yazik ki sorun yasiyorum. Bu nedenle neredeyse ona yakin videom hala bilgisayarimda kayitli bekliyor, bu sonuncusuyla birlikte...

Yine de bu "Semalar arasi Transfer"inden size video esliginde baska bir yazimda daha detayli bahsetmeyi dusunuyorum..Az sonra:)

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?