20 Aralık 2007 Perşembe

IYI BAYRAMLARRRRRRR:DDDDD

Bugun bayram erken kalkin cocuklar/ Giyinelim en guzel giysileri/ Elimizde taze kir ciceklei/ Uzmeyelim bugun annemiziii...

Her bayram sabahi rahmetli Baris Manco'nun bize hediye ettigi bu sarkisini icimden de olsa soylemeden bayrama baslayamiyorum:D

Herkese ama herkese hayirli, mutlu, huzurlu, nese ve birlik icinde, cumbur cemaat gecirecegimiz bol kavurmali:)) bir bayram diliyorum..

Sizlerden cismen ayri ikinci bayramim bu bayram..

Ama bayni zamanda bayram ruhunu daha iyi anlayacagim bir bayram olacak sanirim:) ilknur Hanimla birlikte buradaki bazi Turk ailelerle birlikte bayramlasmaya gidecegiz..

Gun sonunda yazarim ins size buradaki Bayram izlenimlerimi:D

Herkese selamlar,

Iyi Bayramlar..

P.s. Reyyanun kartini aldim, cok begendim, ustune bir de kart gonderdim:D Opuldun..(Ben arayacagim ama sen de Nanana'yi da benim icin kocaman op:D)

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?