3 Aralık 2007 Pazartesi

my new baby:))))

Lutfen yeni bebegimle tanisin:) daha bir haftalik olan yeni "Acer" laptop bilgisayarim:)

7 yasini dolduran Toshiba laptop'umun emeklige ayrilma zamani gelmisti:( Evimize giren ilk laptop ve milenyum ozel uretimi gibi unvanlari bunyesinde barindiran Toshiba bilgisayarimi hurmetle cantasina kaldirdim. Simdi is format atip, gorucuye cikarmaya kaldi:P


Tabii, bu yasta kismetleri biraz kapali olacaktir korkarim ki..ama nasip tabii:) nasibin onune gecilmez:D

Yeni laptop'umu teknoloji experi:) Samira'nin tavsiye ve derin arastirmalari dogrultusunda BestBuy'dan (Amerika'nin en buyuk elektronik perakendecilerinden, ilgilenenler icin buyrun: http://www.bestbuy.com/) online aldim. 4 gunde de geldi.


Ozellikleri de gayet iyi:


Intel Core 2 Duo processor
15.4'' ekran boyutu
1 GB memory (bunu ilerde 2 GB'ye cikarabilirim)
200 GB HardDrive capacity
Kendinden WebCam ve Wireless baglantisi

Benim icin oldukca yeterli ozellikler yani..ustelik Turkiye piyasalarina gore de oldukca uygun bir fiyata:) Acer markasini acikcasi ben ilk burada duydum, Turkiye'deyken hic duymamistim. Ama burada ve ozellikle Avrupa'da oldukca bilinen bir marka..Turkiye'de de dagitim agi ve servisi var. Ilgilenenler detayli bilgi icin asagidaki linki tiklayabilirler:

http://www.acer.com.tr/public/page4.do?sp=page3&dau22.oid=30772&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=26&CountryISOCtxParam=TR&LanguageISOCtxParam=tr&ctx3=-1&ctx4=Turkey&crc=2188148932

Beraber daha hizli baglantilara:))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

YERIM SENII:)
CANIMSINN COK OZLEDIMM..
HAYIRLI OLSUN YENI LABTOPUN:) KÜBRA BAYRAKTAR

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?