16 Aralık 2007 Pazar

havaalani tecrubeleri..4

Hic rotarsiz 10.15'te baslayan Atlanta-New York City yolculugum tatli uykuyla gecti:) Anlasilan yorulmusum. Ee, gece 1'den beri havaalanlarinda bir o yana, bir bu yana dolasip durunca:)

Gozlerimi bir fistik ve portakal suyu ikraminda actigimi hatirliyorum. Neden acaba:) Ama, simdi hakkini yemeyim. dun yaptigim cikolatali keki yanimiza almistik ilk Huntsville Havaalaninda beklerken..O kek baya bir tok tutmus beni gercekten:) -Evet, itiraf ediyorum, hazir kek harcindan yapilmis bir kek olabilir kendisi, ama her hazir keki de herkes ayni mi yapiyor simdi?:)

Simdi Brooklyn'de, beni evlerinde misafir eden Ilknur Hanimlardayim. Birazdan yemege oturacagiz. Misafir olunca, mutfaga yaklastirmadi Ilknur Hanim:) Ben de son Havaalani tecrubemi bu vesileyle yazmis oldum:)

Hadi bakalim, umarim guzel bir tatil olur..Burada yollarda yer yer kar var, gecen gun asiri yagan kardan yadigarmis. Ama su an hava sadece yagmurlu, ve asiri bir soguk da yok:)

Simdilik bu kadar...Hoscakalin...

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?