30 Aralık 2007 Pazar

Hosgeldin 2008!!!!!!!

Herkese simdiden mutlu, huzurlu, tum dualarinizin hayirlisiyla kabul olacagi, gonlunuzden gectigi sekliyle gececek bir yil diliyorum..

Oyle boyle derken 2007 senesinin de sonuna geldik. Bu sene sayili gunleri ailem ve arkadaslarimla gecirebildim. Ama bununla birlikte bundan sonra irtibatimi kesinlikle devam ettirmek istedigim cok iyi insanlar tanimama vesile oldu buraya gelmem..ve bir yila sigdirdigim bircok farkli tecrube:) Sonu nasil olur, ne olur Allah bilir tabii..InsaAllah Beraat Gecesinde hepimiz icin 2008 senesine guzel haberler yazilmistir:) Ama yine de sunu Allaha sukur gonul rahatligiyla diyebiliyorum ki, iyi ki buraya gelme karari almisim:) Allah utandirmasin..

Yarin 2008'e arkadaslarla unlu Times Square'de binlerce insanla birlikte "Merhaba" diyecegiz ins:D

Yarin bol ve rengarenk resimle tekrar bulusmak uzere.. (yeniyili sunan spikerler gibi oldum ben de iyice..:P Bari bir de 'esen kalin' diyim, tam olsun..

Esen kalin..

Sen de Hosgeldin 2008!!!!

:D

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?