29 Ocak 2007 Pazartesi

bu insanlar neden usumuyor?

Burada havalar soguk; oyle yagmur, kar yok; ama keskin bir soguk var. Zaten genelde kislik kiyafetlerimi getirmisim, benim icin hava -iki anlamda da:)- hos.. Yalniz ilginc bir durum var, soguk havadan rahatsiz olmayan ben bile, usuyorum; bu amerikalilar usumuyor:) soguk olunca kalin giyinme anlayislari kapsonlunun kapsonunu kafalarina gecirmek, o kadar.. altta yine sortlar, sipidik terlikler..:)

zaten burada bizdeki gibi oyle kaban giyme aliskanligi da yok, kapsonlun var mi, tamam:) ben de ilk zamanlar sinifta kabanimi asacak yer ararken, bu insanlar kabanlarini da nereye asmislar diye bosuna sorup duruyormusum kendime:)

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?