19 Ocak 2007 Cuma

..karsilasilmasi kacinilmaz problemler..

ulasim
Toplu tasima diye bir sey yok, e, benzin sudan ucuz olunca, dogaldir tabii. galonu -ki 4 litreye tekabul ediyor- 2 dolar kadar. bu yuzden de arabasi olmayan biz sefil yeni ogrenciler:) bir yere gitmek icin ya okulun haftada iki gun tahsis ettigi otobusu beklemek ya da tabana kuvvet demek durumundayiz:)

fis
Buranin fisleri bizim yuvarlak uclu fislerden farkli, bizim fislerimiz de dogal olarak buradaki prizlere uyumlu degil. Iki haftadir converter dedikleri ara aleti bulmaya calisiyorum. Ama gittigim hicbir market ya da magazada yok:( bu nedenle ne laptopumu ve ne de fotograf makinemi kullanabiliyorum henuz. Burada Radioshack diye bir elektronik magazasi varmis, orada var, sitesinden buldum:) tabii tek bir sorun var, oraya nasil gidecegim:P

tekli satılan ürün
burada birçok ürünü tek adet halinde satılır bulamıyorsunuz çoğu zaman. Silgi mi alacaksınız minimum 3'lü pakette satılanı bulabiliyorsunuz. Kulak pamuğu mu alacaksınız, içinde 1000 adet kulak pamuğu olan torbalarda satılıyor, sizin ihtiyacınız olan sadece küçük bir kutu olsa da:) iyi tarafı fazla adet olsa bile, çok uygun bir fiyata alabiliyorsunuz. Sadece her geçen gün biraz daha fazla tüketim toplumunun bir parçası haline geliyorsunuz, o kadar:p

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?