25 Ocak 2007 Perşembe

sabahat abla ile ah eşref abi:)

:) biraz önce müslüm gürses'in "ah eşref abi"sini dinledim:) buraya link olarak da koyacaktım, ama bu değerli eseri daha arşive almamışlar. Hiç olacak iş mi şimdi bu, oysa bu parça bizim ofiste dinlenme rekorları kırıyordu. DJimiz sağolsun;P

bi de ne kadar uzak olursa olsun:), iyi ki yolum Maslak'tan geçmiş, iyi ki..

bu foto hepimizin:) iyi ki varsınız..






ilave: şarkıyı buldum:) Eh, bu blog işinin içine girdikçe yeni şeyler keşfediyorsunuz işte naparsınız:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım buradada bir durgunluk var arkadaşlar arasında onu konuşuruz sen gideli hiçbirşey eskisi gibi değil.. anlayacağın seni çok özledik.. sen bize şimdi bi burhan abi yapardın.. o gülüşlerimiz katılırcasına.. unutulmuyorsun...

esperanza dedi ki...

hmm:) melda? :D

Adsız dedi ki...

küstüm sana aşkolsunnnn..

seni çok ama çok öpüyorummmmm

kendine iyi bak canım :)

esperanza dedi ki...

:O :P bak simdi bana latif dogan'dan "kustum"u caldirtma:P sahi, latif dogan, reyhan dogan..hmmm?? :D

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?