21 Ocak 2007 Pazar

benim kocaman bir gemim var..

Ne iş yaptığımı soruyorlar, kaptanım diyorum, benim kocaman bir gemim var. Gülüyorlar..
Oysa onlar da benim gibi kaptanlar, onların da benim gibi kocaman gemileri var.

Şimdi sorulacak soru "Hangi yöne gidiyoruz Kaptan?" Boşuna etrafına bakma, sana söylüyorlar, unuttun mu Kaptan sensin, ve senin kocaman bir gemin var. Seçimini yap, istikamet neresi?

Hayat da seçimlerden oluşmuyor mu? Orada da kaptanlar, dümenler, pusulalar, limanlar yok mu? Belirleyen biz değil miyiz, gemimizin burnunu hangi yöne çevireceğimizi? Biz, yani "Kaptanlar"?

Boşuna güldünüz, ben size demiştim; hepimiz birer Kaptanız. Ve hepimizin kocaman gemileri var...

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?