7 Ocak 2007 Pazar

istanbul'a gokyuzunden bakmak...

TSI 13.55
Ucagim 40 dk. rotarla kalkti.(10.40) Isten ayrildigim gun olan 29 Aralik Cuma gunu, duygusal acidan benim icin en zor gunumdu. Ondan sonra gelen Bayramin kismetinden, nesesinden midir ya da ailem ve akrabalarimla biraz (!) fazla birarada olmamdan midir nedir, cuma gununden sonraki bir hafta beni asiri zorlamadi. Genelde yurtdisina uzun sureli olarak cikan insanlarda gorulmesi cok dogal olan heyecan, tedirginlik, asiri uzuntu ya da sevinc gibi duygular yoktu bende. Aslinda su anda da yok ya..Sanki gunubirlik gidiyormusum gibi hissediyorum. Hayirlisi bakalim:) Pasaport kontrole giderken vedalasma aninda cok kotu oldum. Ama o gecis ani ve sonrasinda sana el sallayan sevdiklerine donup donup bakmak.. iste o cok kotu. hungur hungur aglamamak icin zor tuttum kendimi. Yine de gurur duydum kendimle:) -megalomanligima bakar misiniz?:)- Bu metanet ya gercekten saglam olusumdan, ya da..soktayim (?)! Neredeyse 3 saat olacak kalkali. Pencereden parlak gunes ucagin icine doluyor. biraz once namazimi kildim, herkesi aklimdan gecirerek dua ettim -yolcunun duasi makbul olur ne de olsa:) Ama en cok da kendime dua ettim galiba:) InsAllah bu yolculugumda beni iyilikler, guzellikler ve basarilar bekliyordur diye. Allah yardimcim (iz) olsun. Selamlar, Vildan..

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?