12 Ekim 2007 Cuma

MBA CLUB..

Okulda Management (Yonetim) departmaninda Hint asilli Dr. Borah adindaki hocanin asistanligini yapiyorum yaz doneminden beri. Haftada 10 saat, arastirmasi icin makale yaziyorum. Yaz donemindeki proje konusu "CEO Ucretleri" idi. Bu donemdeki konu ise "Firmalarin buyume potansiyeli" uzerine. Bu proje aslinda bir vaka analizi olacak, ve bilhassa Wal-Mart uzerinden bu konuyu inceleyecegiz.

Bu postu yazma nedenim tabii ki asistanlik gorevlerim degil:) (Aslinda yazdigim makaleleri burada yayinlamak isterdim, ama her ne kadar ben yazmis olsam da departmanin mulkiyeti altinda oldugu icin etik olacagini zannetmiyorum.) Dr. Borah ile bir gun konusurken, universitede 3 sene kadar once kurulan ama halihazirda inaktif durumda olan MBA Klubu'nu sordum. Sormamla da zaten, "Bu klubu aktif hale getirmek ister misin?" demesi bir oldu:)

Simdi klup yaklasik bir aydir aktif..Ve ben hayatimda ilk defa bir klubun baskanligini yapiyorum:) Dr. Borah beni ilk sectiginde, biraz endiselenmistim..Ama bir aydir cok severek yapiyorum simdi:)) Benim icin de cok degerli bir tecrube oluyor kesinlikle..Toplanti gundemini belirlemek, onu yonetmek, insanlara gorev taksimi yapip, devamli kontrol altinda tutmak..insani kesinlikle cok yonlu olarak gelistiriyor..Bu hafta Persembe gunu de ilk organizasyonumuzu gerceklestirdik klup olarak..Bu eyalette halihazirda devam eden en buyuk projelerden birinin (Alabama Railcar Project) Proje Muduru, Mr. Craig Linhoss, misafir konusmaci olarak universiteye geldi. Konferansin sunumunu da ben yaptim:) acilis ve kapanis konusmalarini..acilis konusmasinda biraz tedirgindim, o yuzden biraz hizli konustum galiba:P ama kapanista Allah sukur gayet rahattim..Sonucta her ne kadar daha iyi olabilirdim desem de, yuzumde (daha dogrusu yuzumuzde) mutlulukla bitirdik konferansi:)

Asagida konferanstan bazi fotograflar var..




Mr. C. Craig Linhoss

Misafir konusmacimiz, Universite hocalarimiz ve klup uyeleri ile birlikte..


Klup Sekreterimiz Kenya asilli Jignya ile..

p.s. Fuarda da uzerimde ayni kiyafetim vardi:) Burada herkes spor kiyafet giydigi icin klasik kiyafet giymek biraz abes kaciyor burda..O yuzden benim de cogunluk kiyafetim spor oldu..Reyyanun, bana bi kac bisey postalasana:) :P

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?