18 Ekim 2007 Perşembe

ben de mi "hacklendim" ne!! :(

Herkese selamlar,

Bu gectigimiz hafta icinde benden(!) iki adet email almis olabilirsiniz: biri 'bedava kontor' ile ilgili, digeri de 'dating' -bir sevgili bulma sitesi reklami ile ilgili:O :( :/

Simdi:), birinci emaili pek kafama takmamistim acikcasi, bir defalik SPAM mail zincirine kurban oldugumu dusunmustum, ama bu ikincisini de alinca, bir "ve" daha, ve bunu uzerine "ne is?" gibilerinden de bazi mailler alinca, dedim bu ise bir el atmanin zamani gelmis de geciyor..

madde bir, tabii ki bu mailleri ben atmiyorum:) bu tur bir virusun bulasmasina mahal verecek sitelerde de gezmiyorum..Allah'im ben nelerin aciklamasini yapiyorum boyle??:) neyse, sozun ozu, bilgisayar camiasindan da pek anlayan biri olmadigim icin, halihazirda olup biten benim icin halen bir muamma..

madde iki, bu sabahki ilk soku atlattim sayilir:) simdi 'action zamani"..ilk olarak sifremi degistirdim, umarim daha fazlasini yapmama gerek kalmadan bu illetten kurtulurum..olmadi, napalim, email adresimi iptal etmek zorunda kalacagim..bu email adresimi ismim ve soyadimi acikca gosterdigi icin cok seviyorum acikcasi..bir de simdi yeni email adresini herkese gonderme derdi var..hadi ben gonderdim, ama irtibatlarin hepsinin adres degistirme zahmetine girip girmeyecegi konusunda suphelerim mevcut..bakalim, hayirlisi..bekleyip, goricez:)

madde uc, bu bir yok edilebilir virus mu, yoksa ben de artik bir hacker kurbani miyim, dedigim gibi su an tam olarak emin degilim..burada bilgisayardan anlayan bazi arkadaslari bu muaammayi cozmeleri icin seferber etmeyi dusunuyorum..

madde dort, ola ki sifre degisikligi ise yaramaz, ve benden yine abuk ya da daha da kotusu sabuk bir email alirsaniz (mazAllah:)), 'vah, goruyor musun, Amerika kizcagizi nasil da degistirdi??' soylemlerinin uzagindan yakinindan lutfen gecmeyiniz..asayis berkemal..sorun yok:)

madde bes, bu maddeleri tanidik tanimadik herkese yayabilirsiniz..(ya da tanimadiklara yaymaniza zannedersem pek gerek yok su an icin:P)

madde alti, Ne diyelim, gazamiz mubarek olsun:))

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?