9 Ekim 2007 Salı

Fuar, tanidik yuzler, haftasonu Orlando:)

Haftasonu IBIE (International Baking Industry Exposition) -Uluslararasi Unlu Mamuller Fuarina katilmak icin Orlando'ya gittim. Ama gitme nedenim sadece bu degildi, esasinda asil gitme nedenim bizim gruptan tanidik simalarin da fuara katilacak olmasiydi. Nitekim Turkiye'den 10 kisilik bir grupla vakit gecirme imkani buldum. Grupta ABP projesinden Tulin Hanimcim, Bora Bey, Osman Bey ve Evren Hanim; grup firmalardan ise Fatih (Oncu) Bey, Serdar Bey, Omer Naci Bey, Mohor Bey, Devrim Bey ve Ilhan Beyler vardi. Grup Cuma aksami Orlando'ya gelmis, ben de onlara Cumartesi aksami katildim. Rosan Shingle Creek Hotel adinda gayetten sik bir otelde kaldik:) Tulin Hanima oda arkadasi oldum, odada iki yatak oldugu icin de kacak kalmam sorun olmadi:)


Tulin Hanim, ben, Omer Naci Bey, Bora Bey

Pazar gunu fuara gittik..Fuar cok buyuk olmadigi icin (sadece tek bir kattan olusuyordu), ve daha cok firin makineleri agirlikli oldugu icin ABP grubunun fuari gezmesi icin 4 saat yeterli oldu. Ben de zaten bu gruba katildim Orlando'da kaldigim sure boyunca. Hem fuari gezdim, hem de buyuk firmalara yaz stajim icin cv'mi biraktim. Yalniz ayakkabilarimin topugunun dozunu biraz fazla kacirmisim galiba, butun gun onlarla yol teptikten sonra, gun sonunda otele geldigimizde ayakkabilari cikardiktan sonrasini hatirlamiyorum:P


Kucuk bir dipnot:) bazi standlarin onunde biraz (!) fazla takildigimiz da olmadi degil..

Fuardan kalan diger zamanlarda da Orlando'yu, Disney Downtown'u ve magazalari gezdik. Velhasili kelam, cok zevkli bir haftasonu gecirdim. Ayrica grupta onceden tanimadigim insanlarla da tanisma imkani buldum.

Pazartesi gunu saat 5'te ucagim vardi, Grup da zaten sali gunu yani bugun dagildi: ABP grubu Boston'a, diger grup Mexico City'ye gececekti..

Gereksiz bir detay:P : Havaalanina ucagim rotarsiz Florence saatiyle 6'da indi. Atlanta'dan gelen bir arkadas beni havaalanindan alacakti. Ancak Atlanta'dan gec yola cikmak durumunda kaldigi icin ben de havaalaninin onundeki bankta, havanin kararmasiyla yanan sokak lamlasinin altinda, ucak motor gurultusunun disinda tamamen sessiz bir ortamda 2 saat kitap okuma mutluluguna eristim:)) hey edebiyat, sen nelere kadirsin:)))

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?