19 Kasım 2007 Pazartesi

zaman bir durdu, bi akti:)

Gectigimiz haftasonu 2 senedir cok severek taktigim kol saatim yere dustu ve baglanti noktasi kirildi:(( O kadar uzuldum ki, birincisi saatsiz yasamak benim icin cok zor, beni bilen bilir, ben saatimi yatarken bile cikarmayanlardanim:) ama ikinci ve asil sebep ise, bu saatimi cok seviyor olmamdi..Oyle ki kenarlarini susleyen taslardan birkac tanesi dustugunde bile magazaya gidip, yenisiyle degistirmemistim..cunku degistirirsem yeni gelen saat herhangi bir saat olacakti, benim saatim olmayacakti:P biraz garip bir iliski olarak algilayabilirsiniz saatimle olan irtibatimi..ama napayim benim cabuk ve uzun sureli sahiplenme gibi bir ozelligim var galiba..


Neyse, olmusla olmuse care yok diyip, belli bir sure saatsiz yasamaya kendimi alistiriyordum ki:) dun aksam bakin ne ile karsilastim:

:) Filistin'li arkadasim Shireen'in bana surprizi:) en azindan baglanacagim yeni bir saat alana kadar beni zamansizliktan kurtarmis oldu bu ikinci saat..bi de gorunum olarak eski saatimi de andirmiyor degil biraz hani:))

tekrar sagol Shireencim:)

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?