15 Kasım 2007 Perşembe

gectigimiz gunlerde neler yaptim??:)



3 kasim 2007

Hindistanli arkadasim Charmy "Homecoming Queen" oldu:) Okulun tarihinde mezunlar gununde duzenlenen bu geleneksel yarismada ilk defa uluslararasi bir ogrenci tac giymis oldu. Biz de onu desteklemek icin oradaydik tabii ki:)




Samira ile okulun ogrencilerinin sahneye koydugu ve benim de en sevdigim trajedilerden biri olan "Oedipus Tyrannus" u izledik. Sinirli imkanlar dahilinde izleyicisine sunulan oldukca basarili bir adaptasyondu.





6 Kasim 2007

MBA Club ile ilgili calismaya devam ediyoruz. Ben bu baskanligi sevdim:) Ms. President kulaga hos geliyor;P Dr. Borah baskanliginda kluptenbirkac arkadas ile birlikte Huntsville'deki NAITA (North Alabama International Trade Assosciation)'nin duzenledigi "Building a Globally Competitive Community (GC2) through Free Trade" baslikli konferansa katildik. Konferansin misafir konusmacisi Guatemala elcisi, Guillermo Castillo idi:) Cok neseli, esprili bir buyukelciydi acikcasi. Devlet erkanina mahsus o soguk protokol havasi yoktu yani kendisinde. Resminden de cikarabilirsiniz bunu:) Ama konferansi benim nezdimde daha ilginc kilan, oturumun ikinci kisminda verilen Export Alabama'nin 2008 yili Mart ayinda Turkiye'ye duzenleyecek oldugu ticari gezi brifingi idi:) Turkiye'yi yemek kulturunden geleneklerine kadar uzanan genis bir yelpazede incelemisler. Insanin kendisine ait olani bir yabancinin anlatimiyla dinlemesi eglenceli oluyormus:))

7 Kasim 2007

2 Kasim'da gosterime giren "Bee Movie" adli animasyonu izledim (yine Samira'yla. Kendisi artik benim yasal film arkadasim oluyor:P) Cok eglenceli bir filmdi. Filmin ana karakterleri olan Barry B. Benson adli ana ari karakterini SEINFELD adli diziden hatirlayacaginiz Jerry Seinfeld, Vanessa'yi Renee Zellweger ve Adam Flayman adli karakteri ise Matthew Broderick seslendirmis. Tavsiye ettigim filmler arasina bu filmimizi de ekleyebilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?