22 Kasım 2007 Perşembe

kisa bir durum raporu..

Universite Sali gunu (20 kasim) 'Sukran Gunu' tatiline girdi, pazartesi gunune kadar tatiliz:)

Su an Indiana'dayim..Tierre Haute adli sehirde..Firsat bu firsat deyip, ben-Samira-Hend-Han de-Ali grubu olarak Ali'nin arabasiyla 7 saatlik yolculugun ardindan Indiana'ya vardik..Burda Sanira'nin bir arkadasinin evinde kaliyoruz. Dun, eyaletin baskenti Indianapolis'i gormeye gittik.

Bugun de Sukran Gunu..Simdi buradaki bir ailenin yanina ogle yemegine gidiyoruz..Hindi yemeye:) Benim durumumda hindi yiyememeye tabii:P Yine 'vejetaryanim' ayagina yaticam anlayacaginiz:) ya da bu hayvancagiza benim ulkemin adini (Turkey) verdikleri icin protesto ediyorum da diyebilirim aslinda:P hmm:P

Yemekten sonra 4 saatlik bir yolculukla Chicago'ya varmayi, ve geceyi orada gecirip Cuma gununu de orada gecirmeyi planliyoruz..

Sonrasi Allah Kerim:) Cumartesi nereye gidiyoruz su an bilmiyorum ama pazar gunu donuse gecmemiz gerekiyor:)

Hesapta olmayan bir program oldugu icin benim icin daha keyifli oldu, cunku kizlar bu tatilde Miami'ye gitmeyi dusunuyorlardi. Ben halihazirda 2 defa Florida'ya gittigim ve Kis tatilinde New York icin para biriktirmem gerektigi icin bu tatili Florence'ta gecirmeyi planliyordum. Ama Miami planinda bir sorun cikinca planlar hem onlar ve hem de benim icin degismis oldu..Iyi de oldu, en azindan farkli eyalet ve sehirleri gorme imkanim oldu..

Biraz ssonra Ogle yemegi icin evden cikicaz. Tatil donusu resimlerle birlikte size daha detayli bir rapor yazarim:)

Simdilik hoscakalin..

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?