25 Kasım 2007 Pazar

Beowulf..

Iki hafta once vizyona girdigi ilk gun Ingiliz Edebiyatinin ilk yazili epik eseri olan "Beowulf"u izlemeye gittim. Beowulf, universite birinci sinifta Ogut'un dersinde isledigimiz ilk eserdi:) O gun beni 4 sene boyunca nelerin beklediginin de az bucuk farkina vardigim gun olmustu zaten:)
Filmi cok begendim. Filmin yonetmeni Robert Zemeckis her ne kadar eseri beyaz perdeye adapte ederken icerikte bazi degisikliklere gitmis olsa da yine de cok basarili bir yapim ortaya cikarmis. Film, ayni zamanda cok basarili bir animasyondu, oyle ki ozellikle Grendel'in annesi karakterini canlandiran Angelina Jolie ve Kral rolunu ustlenen Anthony Hopkins sanki etiyle kemigiyle filmin icinde gibiydiler. Angelina Jolie ve Anthony Hopkins'in yanisira filmde anime karakterleri bulunan diger aktorler John Malkovich (Unferth), Ray Winstone (Beowulf), Robin Wright Penn (Wealthow), Alison Lohman (Ursula), Crispin Hellion Glover (Grendel) ve Brendon Gleeson (Wiglaf) seklindeydi.
Film hem 2D hem de 3D versiyonuyla vizyona girdi. Biz uc boyyutlu versiyonuna gittik. Turkiye'de vizyona girdi mi kontrol etmedim ama vizyona girdiginde kesinlikle 3D versiyonuna gitmenizi oneririm. Ustelik 3D gozlukleriyle kendinizi ve arkadaslarinizi gormeniz cok eglenceli oluyor:)





Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?