22 Ağustos 2007 Çarşamba

geri sayım yine başladı:( :)

Armutlu'dan dün döndük. Pazartesi 09.30 seferi ile yola çıktık, 2 saat süren deniz otobüsü yolculuğu sonrası saat 11.30'da tatil köyüne yanaştık. Dün de akşam 6.30 seferi ile eve döndük. Bu iki gün iyi geldi. Hem dinlendim, hem bol bol yüzdüm, hem de kızlarla baya bi hasret giderdik. Özlemişim. İlk 2005'in yazında mezuniyet sonrası yine biraraya gelip buraya gelmiştik. Bu tatiller gelenekselleşiyor anlayacağınız:) Çok da güzel oluyor, inş. bir ömür boyu devam ettirmek nasip olur 1-2 günlüğüne de olsa.

Bugün de Üsküdar İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne gittim pasaportumun süresini uzatmak için. Aslında bundan tam bir sene sonra süresi doluyor (22.08.2008), ama ben her ihtimale karşı bir sene daha uzatmak istedim, orada uğraşmamak için. Yarın gidip alıcam inş.

Ayrıca dün okul kaydımı da yaptım. Almak istediğim bir dersin kotası dolmuş, biraz değişiklik yapmak durumunda kaldım. Ama ennihayetinde 4 derslik programımı oluşturdum. Hayırlı olur inş:)

Cumartesi gününe az kaldı:( Buradaki günlerim çok güzel geçti, ama firak yakın:( :) Napalaım, Allah daha uzun süreli ayrılıklar vermesin. Ama nedense bundan sonraki kısım daha hızlı geçecekmiş gibi hissediyorum. Oysaki kalacağım süre daha uzun olacak. Planlarda herhangi bir değişiklik olmazsa şayet ağustos'taki temelli dönüşüme kadar arada bir daha gelmeyeceğim gibi görünüyor. Bu da tam bir sene eder. Böyle düşününce biraz korkutucu oluyor:) ama bana çabuk geçecekmiş gibi geliyor nedense. Hayırlısı ile en güzel ve verimli şekliyle geçsin de..Önemli olan o..Dualarınızı halen beklemeye devam ediyorum yani:P

Bugün Emine Teyzem'in de doğumgünü aynı zamanda. Benim doğumgünümü de kaynak yapıp:P beraber kutlayacağız galiba. Detayları bilemiyorum, belki sürprüz parti falan hazırlarlar, şimdi bozmayım:D:P (evet, haklısınız,küçüleyim de cebinize gireyim:P)

Şimdi ablama çay servisi yapıcam, gitmem gerekiyor:) İşte, geldik çalışıyoruz naparsınız??:P:):D

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?