3 Eylül 2007 Pazartesi

bir dogumgunum de boyle gecti:)pek de guzel gecti:D


Farkli bir dizaynla karsinizdayim:) -kesinlikle
beceremedigim
den degil yani:)

Shireen, ben, Hend
O gun butun gun yuzsuzluk yapip bana artik bi surpriz parti yaparsiniz artik demistim, buna ragmen o gece sadece aksam yemegine ciktigimizi dusunup yine de yemek sonunda birden pasta gelince gercekten sasirdim:) ilginc ha?

Ennihayetinde bol kirmizili, salsa soslu, hatta ve hatta balonlu:D bir dogumgunu gecirdim. Burdan cikip MacFarlands Parka gittik, nehrin kenarinda oturup, konusmak icin. Orada da bir pasta beni bekliyormus meger:D
Not: Soranlar olabilir diye simdiden soyleyim:P Parmagimdaki yuzuk ile ilgili olarak, tamamen basparmagimi rahatsiz ettigi icin yuzugun yerini degistirmem nedeniyle bu goruntuler ortaya cikmistir:)

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?