22 Kasım 2010 Pazartesi

Melek yüzlü arkadaşım, mekanın Meleklerle bir olsun..

yüzüne bakınca Rabbimi hatırlatan, Rabbimin nasipli kullarından,
melek yüzlü, melek tebessümlü,
canım arkadaşım..

mekanın cennet olsun, meleklerle bir olsun, Gül Cemâl'i görebilenlerle olsun..

Rabbim ölümün de hayırlısını versin, kalanlara sabr-ı cemîl ihsan etsin.

Biz geride kalan kullarına da Rabbim idraki, tefekkürü, yolunda dertlenilen bir ömrü nasip etsin. 

Gittiğin yerde de çok mutlu olursun inşAllah Betülcüm..

Tevekkeltü ala'l-Allah
Innâ lillahi ve innâ ileyhi râciûn.

http://www.akhisarhaber.com/news_detail.php?id=7996

1 yorum:

Abdullah dedi ki...

Allah gani gani rahmet eylesin.

Gerçekten çok müteessir oldum. Gıyabında tanıdığım kadarıyla herkesin hüsnü şehadette bulunduğu hanımefendi birisiydi.
Nikah merasiminde bulunmuştum, söylenenlerin hak olduğuna o zaman ben de şahit oldum.

Allah'ın rahmetiyle onu da kuşatacağına yürekten inanıyorum, mekanı cennet olur inşallah.

Geride kalan yakınlarına ve Bilal kardeşime de Rabbim sabrı cemil ihsan etsin.

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?