19 Haziran 2009 Cuma

Inkheart..

INKHEART..
Mürekkep Yürek...Cuma gecesi izlediğim film..Masallarla gerçeğin birbirine karıştığı anları arayanların kesinlikle kendilerini bulabilecekleri, yüzünüzde tebessümle noktalayacağınız hoş bir film..cuma gecesini geçirmek için ideal:) (cmt gecesi planından sonra cuma gecenizi de bloke ediyorum:P)

Lain Softkey'in prodüktörlüğünü ve yönetmenliğini yaptığı, Brendan Fraser, Paul Bettany, Helen Mirren ve küçük yıldız Eliza Hope Bennett'in başarılı performanslarıyla taçlanan 2008 yılı yapımı bu filmin başarılı bir kitap uyarlaması olduğunu tahmin ediyorum:) tahmin ediyorum, zira kitabı henüz okumadım...


Cornelia Funke'nin kaleminden çıkan hikaye, sözcüklerin gücünü izleyicinin karşısına görsel bir şölen olarak ortaya çıkarıyor . Yazıya döküleni dile getirmeleriyle, hayali kahramanlara gerçek hayatta can veren "silvertongue"ların her lütuf sahiplerinde olduğu gibi ödemeleri gereken bir bedel olacaktır. Büyülü bir konuya sahip bu büyülü filmin detayına girerek büyüsünü bozmak niyetinde değilim, tıpkı kendi akıbetini öğrenmek istemediği için inkheart kitabının yazarı Fenoglio ile karşılaşmaktan korkan Dustfinger -Paul Bettany- gibi..
Sadece filmin her masal gibi bittiğini öğrendiğinize şaşırmayacağınızı tahmin ediyorum:)
Siz bu yazıyı okurken, size eşlik etmesi için şarkının soundtracki "My Declaration"i size dinletmek istedim, ancak embedded link hata verdiği için ne yazık ki bunda başarılı olamadım, ama size dinlemenizi tavsiye ederim..
yine de iyi seyirler...

1 yorum:

esperanza dedi ki...

Unutmadan söyleyim: bu filmi izleyip beğenirseniz, ya da halihazırda filmi izlemiş olanların beğeneceklerini düşündüğüm bir diğer film için bkz: "Pan's Labyrinth'
Bu film de neyin nesi diyenler siz tekrardan bkz: yazılarım-2007-ekim

selamlar..

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?