25 Haziran 2009 Perşembe

Hoşgeldin Ya Şehr-i Recep...

Ramazan'ın habercisi, Peygamber Efendimiz (s.a.v)'in "Allah'ın ayı"* olarak nitelendirdiği mübarek Recep ayı ile üç aylarla şükürler olsun bu sene de müşerref olmuş olduk..Bugün Regaib Kandili, yani Receb'in ilk Cuma gecesi...

*Recep Allah'ın ayıdır, Şaban benim ayımdır, Ramazan ise ümmetimin ayıdır

Resulullah (sav) buyurdular ki: "Beş gece vardır ki, onlarda yapılan dualar geri dönmez, kabul olunur: Receb'in ilk gecesi, Şâban yarısı gecesi, Cuma gecesi, Ramazan Bayramı gecesi, Kurban Bayramı gecesi."

Rabbim, cümlemizi bu geceyi ve mübarek üç ayların hakkını verebilenlerden eylesin inş...

Regaib kandilinizi kutlar, güzel başlangıçlara ve hayırlara vesile olmasını temenni ederim..

selamlar...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

günlerdir yolculuk yapıyor, yer değiştiriyorum.
bakıyorum da mekan insana zindan gibi, genişliği de ancak görebildiği yer kadar.
öyle geliyor ki içimizde de tutsaklıklar var, hem de dışımızdakilerden daha derin.
sanki ruh bedende mahkum, dışarı çıkıp kurtulmak istiyor.

gecenin karanlığından hidayetin nurunu çıkartan Allahım;
bu mübarek aylar hürmetine kalbimizi ferahlat, içimizi genişlet,
bizi Ramazana eriştir ve bayramla müşerref eyle.(Amin)

alibabur dedi ki...

aleyküm selam... rabb hayırlara vesile kılsın bu zaman dilimini...

gece vakti nette gezinirken denk geldim blogunuza, bir mesaj yazıp selam vermek istedim...

esperanza dedi ki...

Dualarınıza ben de can-ı gönülden "amin" diyorum..

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?