20 Haziran 2007 Çarşamba


Yeni bir fotograf albumu ekledim:) bakmadan gecmeyiniz..

bu arada malum gelisim yakın simdiden iskenderleri soyleyebilirsiniz..Ayrıca bir kere daha soyleyim ordayken ne mutfaga yemek yapmaya girerim ne de sebze yerim :)) zira ikisini de burada gereginden fazla yapıyorum:P

saka bir yana, gecen gun dusunuyordum da burada 6. ayım bitmek uzere..yarım yıldır burdayım, ama zaman nasıl bu kadar cabuk gecti hic anlamadım, siz anladınız mı?? hic uzakta kalmısım gibi de hissetmiyorum isin garibi, sanki 1 Agustosta normal gunluk islerim icin disari cıkıyor gibi Turkiyeye gidecekmisim gibi geliyor. tek farkla tabii elimdeki canta biraz (!) daha buyukce olacak:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

blog unuzu inceledim. neden mi? bilmiyorum işte. saat sabahın 5i. uyumaya karar vermiştim ki bloglar arasında burası çıktı. o bu su derken bayagı vakit harcamısım blogunda. zamanımı caldın anlayacagın. ama guzel. surukleyici. uslubunda fena degil hani. ne okuyorsun amerikada bilmiyorum ama turkiyeye geldiginde bir kose yazarlıgından baslayabilirsin. basarılar...

esperanza dedi ki...

yorumunuz icin tesekkurler..burasi gordugunuz uzere benim kendi halinde dunyam..yakinlarima 'merak etmeyin, iste burdayim, biraz oyle, biraz boyleyim' demek icin olusturdugum bir alan..aslinda zulam--(di)internette erisilmezlik diye bir sey tabii ki yok, bunu arada bir hatirlamam gerekiyor:)
yazmayi seviyorum biraz edebiyatcilik var serde (ya da oyle umid ediyorum) ama amerikada edebiyat kitabinin sayfalarinin disinda dolasiyorum..selamlar..

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?