8 Haziran 2010 Salı

http://fizy.com/#s/1j9yjt

Bu turkuyu ilk Canim Ailem dizisinde Gulendam karakterinden dinlemistim. O zamandan beri de surekli dilimde. O kadar naif ve duygu yuklu bir turku ki..Yazanin eline, yuregine saglik.. Bu turkuyu ibrahim tatlises'ten mustafa keser'e bircok sanatci soylemis, ama ben israrlar gulendam'in soyledigi versiyonu ariyordum -ki kulaklarim beni yaniltmiyorsa, gulendam karakterini canlandiran oyuncunun kendi sesi bu, eger oyleyse bir album yapmayi dusunmeli bence. Cok ihtimal vermemekle beraber son donemde favorim olan fizy'de (www.fizy.com) sarkiyi aradim ve bingo:) turkunun sadece ilk kitasi mevcut, tamamini da farkli sanatcilardan dinlemenizi tavsiye ederim, guftesi de cok guzel zira.. Iyi dinlemeler..

#s/1j9yjt

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?