6 Şubat 2008 Çarşamba

Tik tik tik..Kim o??

Bu kadar ara vermeme bakip da son yazdigim posttan bu yana et yemekle mesgul oldugumu dusunmeyin sakin:) Burda hayatima tavuk girdi sadece diyebilirim, ama iyi ki de girdi simdi:D

Efendimm, sesim solugum kesildi, neler yapiyorum neler acaba, diye siz de icinizden gecirdiyseniz, bu donemki hayatimi maddelere dokeyim, siz de rahatlayin (efendim? siz zaten rahat miydiniz? :p olsun) ben de..

Bu donem her donem oldugu gibi 4 dersim aliyorum, biri online:

-Maliyet muhasebesi
-Yonetim Politikasi
-Uluslararasi ticaret ve finans
ve akabinde:) - (online aldigim) E-commerce (elektronik ticaret)

Odev ve sunumlar anlaminda en talepkar dersleri bu doneme toplamayi basarmisim:P Her hafta en az iki odevin son teslim tarihi var:( :) ama yeni seyler ogrenmeyi seviyorum (Allah'tan)
Haftada 3 gun okula gidiyorum aksam derslerine: Pazartesi, Sali ve Persembe..

Bugun dersim yok ama her Carsamba saat 1.30-3.00 arasi MBA Club toplantilarimiz var. Bu donem de Club baskanligi pozisyonum devam ediyor. Sozun ozu toplantilari asmak gibi bir luksum yok. Ama bu sorumlulugun bana cok seyler kattigina inaniyorum: Bir toplulugu idare etmek, onlara hitap etmek, her zaman motivasyonlarini yuksek tutup katilimlarini saglamak, ve ayni zamanda hepimiz ekseriyetle sinif arkadasi olsak da baskan olarak yeri geldiginde yaptirim uygulayabilmek...Ilerde benzer durumlarla karsilasirsam en azindan sonuca ulasmada kendime daha fazla guvenecegimi hissediyorum. Neden bilmiyorum ama bu zamana kadar kariyerimle ilgili olarak, belki de mizacim geregi sakin bir insan olmamdan kaynaklaniyordur (!) -oyle mi dersiniz?:P- bir projede ikinci adam olarak cok basarili olacagimi dusunuyordum, liderin hemen yanibasinda isin saglikli ve basarili bir sekilde yurumesini saglayan kisi olarak.. Ama artik bunun yanisira gorev verildigi takdirde bir takimi ya da projeyi de omuzlayabilecegimi dusunuyorum:D Kriz anlarinda dusundugum gibi pek kirilgan degilmisim yani:D Allah utandirmasin ins. Bakalim neler gosterecek Rabbim.

Saat 12.30, biraz sonra hazirlanip toplantiya gitmem lazim. O yuzden gevezeligi birakip, maddelerime devam ediyorum:

-Dr. Borah'in yanindaki haftada 10 saatlik asistanligim devam ediyor. Yeni bir makaleyi bitirdik. Bakalim yeni konu ne olacak? Acikcasi aldigim derslerle ilgili o kadar cok ve sik makale yazmaya basladim ki, ins yeni gorevim daha idari isler olur diye umid ediyorum:) ne bileyim, hocanin ders verdigi siniflardaki ogrencilerin odevlerini degerlendirmek, projelerine yardim etmek, dosyalarini duzenlemek vs vs vs:) napiyim, oburu cok enerji ve zamanimi aliyor:P

-Haftada 20 saatlik calisma iznimiz oldugundan kalan 10 saati doldurmak icin de okulda ogrencilere ders veriyorum. Universitenin Academik Kaynak Merkezi (ARC) adli bir birimi var. Burada ise alinmis ozel ogrenci-hocalar var benim gibi, 'tutor' adinda. Bir ogrenci herhangi bir dersle ilgili problem yasadiginda o dersi veren tutorlarin listesini ogrenciye veriyorlar, ogrenci de istedigini secip, tutorla irtibata geciyor, ve derse basliyorlar. Ogrenci hicbir sey odemiyor, sadece merkez tutorlara saat basina para oduyor. Ogrenciler icin guzel bir siste yani. Su an 3 ogrencim var, sayi degisebiliyor tabii sinav yogunluguna gore.

-Ayrica bu donem universitedeki MBA prgramini da daha da gelistirmek icin dekan lisansustu ogrencilerinden bir komite kurdu. Projeler gelistirip, Nisan ayinda sunum yapacak bu komite. Dr. Borah, bu komiteye de davet etti. Henuz aktif olarak calismaya baslamadik, ama kisa surede organize olmamiz lazim.

-E-Commerce dersinin bir parcasi olarak bu donem Google bunyesinde baslatilan "GOMC" (Google Online Marketing Challenge) de takim olarak biz de yarisiyoruz:) Cok buyuk kapsamli bir yarisma, tum dunyayi kapsiyor kisaca:P Hocamiz, Dr. Crabtree sinifi 3 takima ayirdi. Bu projeyle ilgili detayi bilgiyi bir sonraki yazimda vericem ins.

-Hayatimin yogun kismini yukarda yazdiklarim olusturuyor. Ama baska kisimlari da var tabe:)

Simdi gidiyorum ,ama cidden bu sefer cok yakinda geri gelicemmmm:D

vildan

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?