21 Ocak 2008 Pazartesi

Saklambac...

Upps, sobelendim:))

Uzun surdu bu seferki saklambac oyunumuz..Nerde saklandigimi ben bile unutunca, sizin de bulmaniz zor oldu halilen:) Nerdeyim diye basimi bi uzatayim dedim, ve --

Upps, sobelendim:)) Mizikcilik yok, madem yakalandik, o zaman dokeyim etegimdeki incileri:D

---
Simdi, itiraf edin, benden okkali bir havadis bekliyorsunuz:) Reyyanun da zaten ruyasinda gormus, ona bir sey soylemek icin pesinden kosturuyormusum:) o da oyun zannedip kaciyormus benden..Gecen konusurken, senin bana bir diyecegin var, soyle hadi, soyle deyip durdu, kaslarini yukari indirip kaldirirken siritan ikon esliginde:P

Acikliyorum o zaman:)) ---ben ----

-----
------
--------

hala bekarimmmmm:)))))

nedense yurtdisina giden insanlarin evli olarak donme oraninin yuksekliginden midir nedir:P kiminle konussam, birkac cumle hal hatirdan sonra basliyor, "eeee:), daha daha nasilsin? daha daha neler var?" cumleleri:)

sozun ozu, bu ozgur kizlik simdilik yeni favorim:)) ama belli olmaz, birkac ay sonra gorusuruz yine:D:D:D:D

p.s. ayrilmayin bir yere, bu konuda olmasa da baska konularda anlatacaklarim var size..saklambacta yeni tura baslamayin sakin:D

Hiç yorum yok:

*Secimler hep vardi.Her sey kaderde yazili olsa da -maktub-, oraya sen secimini yaptiktan sonra yazildi. Ve simdi sira sende, sadece soyle bana: YaZi mi yoksa TuRa mi?